Warunki rezerwacji i anulacji
Villa Atlantis w Grzybowie
Ogólne warunki rezerwacji i anulacji pokoi hotelowych oraz pozostałych usług hotelowych i gastronomicznych w Villa Atlantis w Grzybowie.
I.SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
1. Rezerwacji można dokonać poprzez:
a) telefonicznie zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji;
b) wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej: w formie elektronicznej (e-mail) lub listem.
2. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej, Villa prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail potwierdzeniem rezerwacji.
3. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
4. Zadatek, o którym mowa winien być wypłacony na konto Villi w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
5. Zadatek winien być wpłacony w ciągu 5 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację.
6. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
7. Dane dotyczące konta bankowego:
Nr rachunku
PKO BANK POLSKI
PL 21 1020 2821 0000 1002 0102 2029
Dla wpłat zagranicznych:
Nr rachunku
PKO BANK POLSKI
IBAN: PL 21 1020 2821 0000 1002 0102 2029
SWIFT/BIC: BPKOPLPW
W tytule przelewu należy podać numer rezerwacji i termin pobytu.
8. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana.
9. Płatność za pobyt w Villa jest realizowana w dniu przyjazdu, przy zameldowaniu, łącznie z opłatą klimatyczną.
10. Wpłata zadatku rezerwacyjnego oznacza potwierdzenie i akceptację warunków i regulaminu obiektu dostępnego na stronie www.atlantis-grzybowo.pl
II.ANULOWANIE REZERWACJI
1. Warunki anulowania rezerwacji:
a) Termin bez kosztownej anulacji obejmuje do 65 dni przed planowanym przyjazdem. W przypadku anulacji rezerwacji po upływie wyznaczonego terminu Villa zastrzega sobie prawo do zatrzymania zadatku. Jeżeli Klient zrezygnuje z zamówionego pobytu bez uprzedniego anulowania lub nie wykorzysta zamówionej usługi w terminie.
b) Za anulowanie rezerwacji uznaje się również zmianę daty pobytu.
c) Zatrzymanie całej wpłaty wynikającej z kalkulacji nastąpi w przypadku rezygnacji z usługi przez Gościa w trakcie jej trwania z przyczyn niezależnych od hotelu.
d) W przypadku skrócenia pobytu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100% ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
e) Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.